Blogg

HJEMMETRENING

Heisann! :)

Ønsker deg en god 5. julekveld med denne treningsøkta som du kan gjøre hjemme. I denne økta bruker jeg et miniband, treningsmatte, ullsokker og eventuelt noen bøker.

Appen jeg bruker heter Ultra Timer, du kan legge inn lydvarsler for hver intervall/pause så du slipper å fokusere på klokka.

45 sekunder arbeid, 15 sekunder pause. Gjør 2 og 2 øvelser i 3 supersett. Etter 3 sett tar du 60-90 sek pause før du går i gang med neste.

Øvelser:
- hipthrust (med miniband)
- pushups (på knær eller tær)

* sokkeslide utfall høyre
* sokkeslide utfall venstre

+ rygghev (med miniband rundt leggene)
+ «burpee» (gå eller hopp frem/bak)

~ squats (med miniband)
~ situps (rollback to stand)

= sit-through (legg bøker under hendene for å modifisere)
= alternerende dynamisk sideplanke


Håper den faller i smak! 

Klem fra Kristine <3


kristine

KRISTINE
Konkurranse Coach.
10 års erfaring fra treningsbransjen både som instruktør for gruppetrenig og personlig trener.
Utdannelse fra idrettslinjen på Befalsskolen for Sjøforsvaret, Norges Idrettshøgskole og bachelorgrad i Bevegelsesvitenskap fra NTNU.