GJØR NOE MED AT RESULTATENE UTEBLIR!

Mange opplever at resultatene uteblir selv om de legger ned en god innsats for å kvitte seg med fett - det gjorde ikke Jeanette!  Hun ordnet seg en kostholdsplan som skulle gi henne de resultatene hun var ute etter, uten å sette det sosiale liv på vent. Hun brukte kostholdsplanen som en mal for å komme inn i gode rutiner, uten å gå glipp av sosiale happenings og god mat! 

En typisk felle mange stuper i:

#1 Spiser for lite
Enten i form av et for lavt dagsinntak, som igjen medfører at kroppen går i sparemodus og nekter å kvitte seg med fett - ELLER - i form av for små måltider med feil sammensetning som fører til felle nr to.... 

#2 - Småspising! 
Ved å småspise i løpet av dagen kan dagsbehovet raskt eksplodere! Faktisk er det slik at det du småspiser ofte avslører hva kroppen din ønsker mer av. Er du sugen på salt er det fort gjort å kjøpe en pose potetgull, men kroppen trenger mest trolig et større måltid som inneholder sunt fett og moderate mengder salt. Er du sugen på noe søtt bør du tilføre kroppen din et bedre måltid som inneholder karbohydrater. Ja, karbohydrater er bra! 

Skaff deg en plan som passer for deg!
Med kostholdsplanen som en mal kan du enkelt ta høyde for hva kroppen trenger. Når du blir vant til å tolke signalene kroppen gir deg kan du enkelt velge det måltidet du trenger. Enten med base i fett, karbohydrater eller begge deler.

Ønsker du å spise etter en spesiell type diett, som for eksempel en lavkarbo-dietten, så har du mulighet til å velge måltider som ikke inkluderer karbohydrater. 

For små måltider eller for lite mat vil også medføre lavt energinivå, som betyr mindre futt på trening, dårligere fremgang, en kropp som sparer på fettet, småspising og større smeller gjennom uka - som gjør at resultatene uteblir. 

Bli trygg på at du tilfører kroppen din det den skal ha! 
Ved anskaffelse av en kostholdsplan vil dine behov blir kartlagt og planen skreddersydd etter ditt aktivitetsnivå, planlagte treningsøkter, mål, behov og mer til. Etterhvert som kroppen din utvikler seg vil den få andre behov, derfor har du oppfølging av en coach. Hun passer på så planen din alltid er oppdatert, slik at du ikke behøver ofte kostholdet en eneste tanke! 

Oppnå de resultatene du drømmer om! 
Vi garanterer resultater, så lenge du rapporterer til coachen din og følger planen.
Det er vanskelig å konkurrere mot et dårlig kosthold. Du kan trene så mye du vil, men uten et kosthold som samsvarer med dine behov vil resultatene mest sannsynlig utebli! 

Det er ikke så vanskelig når man har en plan!
Jeanette har brukt kostholdsplanen som en mal siden starten av januar. Hun har siden start gått fra å være 73 til nå 66 kg. Her kan du se et før-og-etter bilde av henne:

35492606_10214910616311068_6697614865156014080_n.jpg
35629195_10214910616351069_1838107520057475072_n.jpg

I neste blogginnlegg kan du lese hva Jeanette selv har å si om coachingen, planen og hvordan det har vært å følge den.. 

Ønsker du å oppnå de resultatene du ser for deg å få, på en behagelig, lærerik og sunn måte?
Ta kontakt - så planlegger vi løpet videre sammen :)
https://www.lewel.no/kontakt-coaching

Du kan lese mer om vår online coaching her: 

https://www.lewel.no/coaching

Vi håper å se deg bli en del av oss i LEWEL - Lev vel! 

Team LewelComment